Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje JOMESA d.o.o., Sončna ulica 29, 3311 Šempeter v Savinjski dolini (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina ponudnika je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje JOMESA d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini JOMESA.

JOMESA in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine JOMESA s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine JOMESA ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine JOMESA, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Plačilne metode

    • Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo. 
    • Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno, če želite plačilo ob prevzemu naročenega blaga. Ker je pri plačilu ob prevzemu mogoče le plačilo z gotovino, morate biti - ne glede na vrednost naročila - ob prevzemu osebno prisotni. O času dostave vas bomo obvestili po telefonu. 

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini JOMESA in se lahko razlikujejo od cen v salonu pohištva JOMESA.


Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov jomesapohistvo@gmail.com. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti na naslov:
Jomesa d.o.o.
Tovarniška cesta 8
3312 Prebold

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v Spletni trgovini Jomesa imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Uveljavljanje garancije rešujete s podjetjem Jomesa. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, vrečke za sesanje itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

    • neupoštevanje navodil za uporabo,
    • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
    • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
    • malomarno ravnanje z izdelkom,
    • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
    • nepravilna vgradnja aparata,
    • uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na jomesa@siol.net.

Dobavni rok

Dobavni rok izdelkov je 14 dni.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju JOMESA d.o.o. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani Spletne trgovine Jomesa, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti jomesa@siol.net ali po klasični pošti na naslov:
Jomesa d.o.o.
Tovarniška cesta 8
3312 Prebold
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.